Mijn pc zit in loop, kan ik geforceerd uitschakelen?

Ik probeerde een nieuwe Windows update te installeren via Configuratieschema - windowsonderdelen, omdat het niet lukt via automatische weg.dat mislukte ook en installatie wordt door systeem ongedaan gemaakt.het proces herhaalt zich keer op keer.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

De aan/uit vijf seconden vasthouden, dan gaat de computer uit. Als je hem dan opnieuw opstart, in Windows update aangeven dat hij die update moet negeren zodat het niet nogmaals gebeurt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bordensteker
9 jaar geleden
Dat je in het algemeen een computer (in veel gevallen waarin hij anders nergens meer op reageert) kunt uitschakelen door de aan/uitknop 5 seconden ingedrukt vast te houden, is een heel nuttig weetje.
In de computerwereld is het bekend, maar een leek kan dit ook wel eens nodig hebben. Soms kun je een systeem geforceerd afzetten door de stekker er uit te trekken, maar met die vijf seconden op de uitknop duwen sluit je een systeem op een technisch veel betere manier af.

Andere antwoorden (1)

Is het een cd rom update ,dan start je de com; gewoon opnieuw op drukt f2 ,in de bios zet de dvd rom ,boven in de lijst en de cd rom start gelijk op