Doet het verwijderen van een spiraaltje pijn?

Met het inbrengen ging ik namelijk door de grond. Kan ik beter niet gaan werken na het eruit halen? (wegens pijn).

12 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Het ligt er aan.

Ik heb de nodige spiraaltjes versleten in mijn leven, en sommige keren voelde ik een steek bij het inbrengen en een steek bij het uittrekken ; meer niet.
Andere keren (vooral de laatste keer) ging ik zo ongeveer door de grónd met het verwijderen, en leek het opnieuw inbrengen - inclusief pijnstilling, wat ze hier doen !!! - wel een beválling.

Nou scheelt het natuurlijk wel dat ik nooit op een natuurlijke manier bevallen ben (twee keizersnede's), en dan is het beduidend lastiger / pijnlijker dan wanneer dat wel het geval is, maar dan nog kun je gewoon pech hebben.

Ik zou voor alle zekerheid gewoon die middag vrij nemen ; dan kan het alleen nog maar meevallen, en ja, een zeurende buikpijn heb je sowieso een paar uurtjes. Dus doe maar lekker rustig aan ; tenslotte is het toch een - zij het kleine- medische ingreep. En het is maar eens in de zoveel jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Daar was ik ook erg bang voor maar het doet echt helemaal geen pijn bij het eruit halen! No worries dus ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn ervaring is dat het geen pijn doet.
Maar uit voorzorg vrij nemen is een optie, zo wordt het verwijderen ook nog een leuke dag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
erin was gruwelijk, eruit was echt helemaal pijnloos!